incredibox: kendi müziğini kendin yarat


Yaratıcı aklın ürünlerinden biri daha, mükemmel bir zaman geçirme aleti, üstelik zevkinizi ve fikrinizi tüm yaratıcılığınızla göstermek için de bire bir.
Incredibox, önünüze gelen karakterlere elinizdeki efektleri, sesleri yükleyerek kombine bir müzik icra etme aparatı. Farklı kategorilerden seçeceğiniz her bir ikon ayrı bir sesi çıkartmanıza olanak sağlarken bunların hangi zaman aralıklarıyla gelmesini istiyorsanız da kendiniz ayarlayarak ritim tutturmaya çalışıyorsunuz. Ayrıca size verdiği bonusları müziğinizin aralarına serpiştirerek daha da güzelini yapmak için çaba sarf ediyorsunuz. En güzel yanlarından biri de çıkardığınız işi kaydetme özelliği vermesi ve bu icraatınızı paylaşabiliyorsunuz.
Bizden çıkan müzik linkteki oldu, siz neler yapabiliyorsunuz. Kaydedin, yorum olarak bize yazın, dinleyelim.

Bizim ki, adını da Hop Ciki koyduk, linke tıkladıktan sonra "see the composition"a basın.

Siz de yapın: http://www.incredibox.com




paylaş:

4 yorum:

  1. Biliyorum bunu, müthiş eğlenceli bir şey :D

    YanıtlaSil
  2. Son 14 saniyesi oldukça ''adam değişikliğine gidilmiş'' bir parça ile karşınızdayım.

    http://www.incredibox.com/?music=50607A223B4A2

    YanıtlaSil
  3. haha güzel olmuş bu, ben sevdim, farklı bir bonus açılmış sanıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Süpermiş.Yaptığım şeyleri buraya koyarım ama sonra.

    YanıtlaSil