hediye kitap çekilişi | ölüm bir varmış bir yokmuş



Uzun zamandır planladığımız bir hadise aslında kitap çekilişi, fakat bir türlü fırsat bulup yerine getiremedik. Hazır 200.000 sayfa gösterimini devirmişken okuyucularımızdan birine küçük bir armağan olsun dedik.
3 yıldan fazla süredir içeriğini günden güne geliştirerek yoluna devam eden kalemsuare, desteklerini esirgemeyen herkese sonsuz teşekkürlerini sunar.
Lafı fazla uzatmayalım, bizi daha yakından tanımak isteyenler biz kimiz ve iletişim şeysi’ni kullanabilirler.

Hediye edeceğimiz kitap, 1998 Nobel Edebiyat Ödülü sahibi José Saramago’nun Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş adlı eseri. Yazar hakkında, derlediğimiz Nobel’den de Öte: José Saramago isimli paylaşımımızdan bilgi edinebilirsiniz.

Kitap hakkında genel bir bilgi verecek olursak:

Adı bilinmeyen bir ülkede, dünya kuruldu kurulalı görülmemiş bir olay gerçekleşir: Ölüm, o güne kadar yerine getirdiği görevinden vazgeçer, hiç kimse ölmez olur. Bir anda ülkeye dalga dalga yayılan sevinç çok geçmeden yerini hayal kırıklığı ve kaosa bırakır. İnsanların ölmemesi zamanın durduğu anlamına gelmemektedir, ezeli bir yaşlılıktır artık onları bekleyen. Hükümetten kiliseye, sağlık kurumlarından ailelere, şirketlerden mafyaya kadar herkes ölümün ortadan kalkmasının getirdiği sonuçlarla mücadele etmek zorundadır. Ancak ölüm, beklenmedik bir kimlikle ve umulmadık duygularla geri döner insanların arasına.
Ölüm ve ölümsüzlük karşısında insanın şaşkınlığını, çelişkili tepkilerini ve ahlaki çöküşünü, edebi, toplumsal ve felsefi anlamda derinlikli bir biçimde işleyen José Saramago, geçici olanla edebi olanı birbirinden ayıran kısa mesafenin meseli sayılacak Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş’u, başladığı gibi bitiriyor: “Ertesi gün hiç kimse ölmedi.”
-arka kapak
Çeviren: Mehmet Necati Kutlu
Turkuvaz Kitap
5. Baskı (görseldeki aynı kapak ama 5. baskı)
208 sayfa

Çekiliş hakkında/kurallar (çok heyecanlandık bunları yazarken)

-Çekilişe katılmak isteyenlerin bu paylaşımın altına yorum bırakmaları yeterlidir. ‘ben bu kitabı istiyorum.’ gibi mesela. (çok çılgın işler yapmanıza gerek yok)
Böylelikle kullanıcı, 1 çekiliş hakkı kazanacaktır. Aynı kullanıcının ilk yorumundan sonraki yorumları(şayet olursa) çekiliş hakkı sayısını arttırmaz. (eklemeyi unuttuğunuz şeyleri yorum olarak yazabilirsiniz tabii ki)

-“Anonim” olarak yapılan yorumlar geçerli değildir. (biz nereden bilelim kim kimdir, hem yanılmıyorsak anonim olarak yorum yapılamıyor, yanılıyor da olabiliriz tabii işimizi garantiye alalım dedik)

-Çekiliş Türkiye sınırları içinde yaşayan kullanıcılarımız içindir. (yurtdışından da katılım olabilir ama… birkaç madde sonra açıklayacağız derdimizi)

-Son katılım tarihi 1 Mayıs 2012 Salı, saat 23:59 dur. Çekiliş 2 Mayıs’ta gerçekleştirilip aynı gün duyurulacaktır.

-Çekiliş tamamlanıp sonuç açıklandıktan sonra en kısa sürede hediye kitap Türkiye sınırları içindeki kazanan kullanıcımıza kargo ile gönderilecek ve kargo ücreti tarafımızca karşılanacaktır.

-Kitap orijinal, taze ve körpedir. (daha geçen gün Ankara Dost Kitabevi’nden aldık)

-Çekiliş random.org aracılığıyla gerçekleştirilecektir.

-Kalemsuare bu çekilişte değişiklik yapma hakkını saklı tutar. (şaka tabii, hep yazmak istemiştik, yani başımıza bir iş gelmezse çekiliş sorunsuz bir şekilde gerçekleştirilecektir, gören de bir kilo altın veriyoruz zannedecek, neyse)

Şansını arttırmak isteyenler için, (bunlar şart değil)

-Ayrıca sitenin sol alt köşesinde yer alan izleyiciler bölümüne kayıt olan, kısaca izleyici olan kullanıcılar +1 (bir) çekiliş hakkı,
-Facebook sayfamızı beğenip, EKLER kısmında yer alan linki facebookta paylaşanlar +1 (bir) çekiliş hakkı,
-Twitter hesabımızı takip edip, EKLER kısmında yer alan linki twitterda paylaşanlar +1 (bir) çekiliş hakkı,
-Çekilişimizi kendi blog/sitesinde paylaşıp, EKLER kısmındaki link ile bağlantı veren kullanıcılarımız +2 (iki) çekiliş hakkı kazanacaklardır.
(tümünü yapan kullanıcılar, yorum, izleyici, facebook, twitter, 2xSitede paylaşımdan toplamda 6 çekiliş hakkı kazanmış olacaklar)

EKLER

Facebook için,
Facebook sayfamızı beğendikten sonra istediğinizi yazarak (mesela, hediye kitap çekilişi) linki yazmanız yeterli. (@kalemsuare yaparsanız sayfanın çıkacağını göreceksiniz, böylelikle paylaşımınız otomatik olarak facebook sayfamızda da görülebilecek)

Twitter için,
Twitter hesabımızı takibe aldıktan sonra istediğinizi yazıp (mesela, hediye kitap çekilişi) linki yazıp @kalemsuare tag’ını kullanmanız yeterli. (böylelikle paylaşımınızı görebileceğiz, linki gerekirse otomatik kısaltma tuşuyla kısaltabilirsiniz)

Site/blog için,
İstediğiniz şekilde bir yazı ile linki bağlantı şeklinde vermeniz yeterli. (kitabın fotoğrafını da koyabilirsiniz dilerseniz)

Bahsi geçen link (kendisi bu paylaşımın da adresi olur aynı zamanda) şudur:
http://www.kalemsuare.com/2012/04/hediye-kitap-cekilisi.html


Önemli bir not:
Şansını arttırmak isteyip gerekli işlemleri yapan kullanıcılarımız, yorumlarında bunu belirtmelidirler.

Örnek:
Çekilişe katılmak istiyorum, izleyiciniz oldum/izleyicinizdim.
Facebook sayfanızı beğendim / Zaten takipçinizdim. Paylaşımda bulundum, link şu: facebook.com/xxxxxxx
Twitter adresinizi takibe aldım / Zaten takipçinizdim. Twit attım, link şu: twitter.com/xxxxxx
Blogumda/sitemde çekilişi paylaştım. Link şu: siteadi.(blogspot/tumblr/wordpress/vs).com/xxxxxx

Anlaşılabilir olması için aklımıza gelen her detayı yazmaya çalıştık, ama çok sıkıldık!
Katılımda bulunanlara şimdiden teşekkürler ve bol şans!
paylaş:

174 yorum:

  1. Facebook sayfanızı beğendim, Twitter hesabınızı takibe aldım, kendi Twitter ve Facebook hesaplarımdan yarışmayı duyurdum ve yorum bırakıyor olmamla birlikte Jose Saramago'yu da çok sevdiğimi de belirteyim ehe. :)

    YanıtlaSil
  2. @Sweet Leaf,
    yorum, facebook, twitter sayesinde 3 çekiliş hakkı kazanmış oldun.
    kalemsuare'ye izleyici olarak, blogunda paylaşımda bulunarak bu hakkı 6ya çıkarabileceğini hatırlatmak istedim.
    bol şans şimdiden :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. @tunalızade gürkan efendi: Zaten izliyorum da Kalemsuare'yi. :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Twitter hesabınızı takibe aldım ve de tam istediğiniz gibi duyurdum orada nevrotikelebek nickiyle. Hatta kendi blogumda da paylaştım!
    Sizin blogunu da fi tarihinden beri takip ediyorum zaten :D
    Eh şimdi de yorum yazdım benim işim tamamdır.
    Kolay gelsin size (:

    YanıtlaSil
  7. @sweet leaf,
    evet böyle belirtirseniz size haksızlık etmiş olmayız :) 4 çekiliş hakkı.

    @pink freud,
    yorum, twitter, izleyici, 2 de blogtan 5 çekiliş hakkı. bir an neden herkes yazdığını siliyor diye korktuk.

    @DremaJanyceBrock,
    aslında ankara'dan güzel bir hediye olabilirdi, aksilik olup silindiyse yeniden yorum yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. Bende şansımı deneyeyim. Facebook ve twitter adreslerimde sizi takip ediyorum ve sayfanızı paylaştım.

    Twitter da duygues
    Facebook da Duygu Esirger...

    YanıtlaSil
  9. @edebi duygular,
    yorum, twitter, facebook ile 3 çekiliş hakkı kazandınız. bol şans.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. göreceğin üzere twitter şeysi http://bit.ly/J05qVZ,

    facebookdaN da böyle bağladım.
    http://on.fb.me/JdyWlD

    bi de yıllardır, ailecek, beğenerek izliyoruz..

    ayrıca yorumu kendi saflığımdan sildim..

    YanıtlaSil
  12. @undr,
    4 çekiliş hakkı bizden size o vakit. bol şans şimdiden. :)

    YanıtlaSil
  13. benim olacaksın yani olmalısın sevgili kitap. kimselere yar etmemeliyim seni.

    YanıtlaSil
  14. @lordofthedrinks,
    hayırlara vesile, çekilişe katılmış bulunuyorsunuz, 1 ekiliş hakkı :p

    YanıtlaSil
  15. twitter'dan takibe de aldım hemen hatta lastfm profiliniz olsaydı oradan da takip etcektim ama... gerçi halihazırda sizinle arkadaşız orada o da bir nevi takip sayılır bence :)

    YanıtlaSil
  16. twitterda ve burdan takipteyim,umarım şanslı olurum :)

    YanıtlaSil
  17. @nenvarkuzum yahut lordofthedrinks,
    :) twitterdan da linki, hani yukarada belirttik ya o şekilde paylaşın. (sizli bizli konuşmak) 2 çekiş hakkı oluversin.

    @Gul/İnn,
    halihazırda 2 çekiş hakkını kazandınız bir de @kalemsuare etiketiyle çekiliş sayfası linkini twitlerseniz hakkınız 3e çıkacak.
    bol şans şimdiden, sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Çok istiyorum bu kitabı, inşallah bana çıkar

    YanıtlaSil
  19. @tuda,
    yorum ve izleyicilik, eksiklik yoktur umuyorum, 2 çekiliş hakkı da sizin. bol şans size de :)

    YanıtlaSil
  20. Sayfa iyi, kitap güzel. Tek hak bana yeter sanıyorum.

    YanıtlaSil
  21. @biblio,
    siz nasıl isterseniz :) bol şans.

    YanıtlaSil
  22. Bu kitabı ne zamandır okumak istiyordum.

    YanıtlaSil
  23. @elif ayvaz,
    bol şans diliyoruz, 1 çekiliş hakkı sizin.

    YanıtlaSil
  24. Elbette istiyorum, kitap istenmez mi? :)
    Linkler:

    http://www.facebook.com/gtosbaga/posts/381550405201629

    https://twitter.com/#!/gizemlitosbaga/status/192923822335344641


    teşekkürler :)

    gizemlitosbaga
    lazyemy@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. mrb izleyiciniz oldum, facede ve twitterda takibe aldım, çekilişi twitter ve bloğumda duyurdum linkler;http://tefafuk.blogspot.com/2012/04/httpwwwkalemsuarecom201204hediye-kitap.html https://twitter.com/#!/tefafuk tefafuk_tuba@hotmail.com
    Tuba Nur

    YanıtlaSil
  26. kitabı ben de istiyorum bana çıksın :)
    izleyiciniz oldum
    face sayfanızı beğendim
    çekilişi facebook ve blogumda paylaştım
    https://www.facebook.com/orkidela/posts/273524956070238
    http://kurumusguller.blogspot.com/2012/03/nsan-cekilisler.html
    buse anıl
    bslcy@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. @lordofthedrinks,
    twitterdan paylaşımı gördük, 2 çekiliş hakkı sizindir. :)

    @gizemli tosbaga,
    yorum, facebook, twitter ile 3 çekiliş hakkı sizindir. bol şans şimdiden :)

    @tefafuk_tuba,
    yorum, izleyicilik, facebook, twitter ve blog paylaşımı ile 6 çekiliş hakkı sizindir. bol şans! :)

    @orkidela,
    yorum, izleyicilik, facebook, blog paylaşımı ile 5 çekiliş hakkı da size. bol şans :)

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. Bloğun isim annesi olmak da en azından fahri çekiliş hakkı kazandırmalı diye düşünüyorum, saygılar :D

    YanıtlaSil
  30. @capo,
    yorum, izleyicilik ve de "kalemsuare" adını düşünmenden ötürü 3 fahri çekiliş hakkı da sana gelsin o vakit :D sevgiler.

    YanıtlaSil
  31. slm şartlar tammadır face link;http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslı üstün/yakamozperi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. @lordfothedrinks,
    izleyicilikten de 1 çekiliş hakkı kazandınız. toparlarsak, yorum, izleyicilik, twitter ile 3 çekiliş hakkı :D bir sonraki yorumda facebookta da paylaştım yazarsan şayet çemkirmeye başlayabilirim. :D

    @aslıhan,
    yorum, facebook olmak üzere 2 çekiliş hakkı. doğru mudur efendim, eksiklik olmasın?

    YanıtlaSil
  33. Açelya Yılmaz facebook mesajında demiş ki:
    sitenizdeki kitap etkinliğine yorum bırakacağım ama bir türlü kabul etmiyor o yüzden buradan yorumumu gönderiyorum.kabul ederseniz sevinirim

    merhaba
    kitaptan daha güzel bir hediye düşünemiyorum.bana çıkmaz olasılıkla ama sizi izlemeye aldım.facebook sayfanızı beğendim.twitter da izlemeye aldım.üstelik 3440 kişilik profilimdede duyurdum;
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=337454899643760&id=1605471239
    https://twitter.com/#!/pretemagnaa
    açelya yılmaz
    pretemagna@gmail.com

    @açelya yılmaz,
    yorum, izleyicilik, facebook ve twitter ile 4 çekiliş hakkı sizindir. bol şans :)

    YanıtlaSil
  34. facebook twitter googleplus hepsinden paylaştım ayrıca diğer yarışmacı arkadaşlara başarılar da diledim ama yorum bırakmayı üçüncü kez deniyorum beceremiyorum :s

    YanıtlaSil
  35. @choosen,
    yorum, izleyicilik, facebook ve twitter ile 4 çekiliş hakkı senindir. google+ın bu çekiliş için bir getrisi yoktu ama yine de teşekkür ettik. bol şans şimdiden. :)

    YanıtlaSil
  36. Ben bu kitabı istiyorum.Jose Saramago Körlük,Kabil gibi bu da eminim iyidir.
    Twitter'da zaten takipçinizdim.Başkaları görüp çekilişe katılmasın diye twit atmıyorum.
    Facebook sayfanızı da beğendim.Başkaları görüp çekilişe katılmasın diye onu da paylaşmıyorum.Varsın benim tek hakkım olsun,basit bir hesapla arkadaş listemden 6 kişiden fazlasının görüp katılmasıyla benim kazanma şansım epey bir düşüyor.Evet,çok bencelim

    YanıtlaSil
  37. @Jerret,
    bencillik olarak algılamadık emin olun, çekilişe katıldığınız için teşekkürler. bol şans :)
    (izleyiciler listesinde adınıza rastlamadık şayet sitede izleyiciyseniz belirtin ki yanlışlık yapmış olmayalım)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  38. Kitap yollama bana. daha çok isteyenler var onlar alsın. Maksat yorum olsun yardımlaşma dayanışma sevgi ve saygı. saygılar.

    YanıtlaSil
  39. @vakamijin,
    peki, seni yarışmaya almıyoruz :)
    saygılar efendim.

    YanıtlaSil
  40. O kadar twitterdan facebooktan yazdım. Burdan da yazdım ama çıkmamış yorumum. Olmuyorsa olmuyordur zorlamayacaksın. Elbet bir gün elime geçer bu kitap olurum.

    YanıtlaSil
  41. @boşbırakıcam,
    çıkmış işye yorumunuz, yorum, facebook ve twitter ile 3 çekiliş hakkı sizin, bol şans diliyoruz :)

    YanıtlaSil
  42. leyyynn yorum bırakmak istiyorum sadece gına geldi nokta virgül ünlem. beni de çekilişe katınız lütfen yorumumu gonderebilirsem

    YanıtlaSil
  43. @esermiktarda,
    neden bu kadar zorlandığını anlayamasam da ayakta alkışlıyorum, çekiliştesin :D yorum, facebook, twitter ve izleyicilik ile 4 çekiliş hakkı senin, bol şans :)

    YanıtlaSil
  44. izleyiciyim zaten, facebook ve twitterda da paylaştım, bu kitaba talibim :D

    YanıtlaSil
  45. Merhaba

    Kitap candır ben kıtabınıza talıbım sızı 335. ızlemeye alanım. +1

    Facebook da kaliteyi taniyalim ısmı ıle begendım ve paylastım +1 daha

    Twitterda 917. ızlemeye alanım ve rt yaptım +1 daha

    Bu kadar :) Sevgıler

    https://www.facebook.com/profile.php?id=1162380908
    pınar man
    pinarlamoda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. @Kaliteyitaniyalim,
    e fazla söz gerek yok gibi, 4 çekiliş hakkı da size, şimdiden bol şans diliyoruz. :)

    YanıtlaSil
  47. tunalızadelerden gürkan efendi kalemsuare'nin gönülden takipçisi olduğumu burdan dillendirmeme gerek yok. kitaba talibim +1500 çekiliş hakkı istiyorum:))
    zaten izleyicindim, facebook ve twitter'da paylaştığımı söylememe hacet yok:)
    blog'u zaten biliyorsun:)

    YanıtlaSil
  48. @hey_missbon,
    izleyicilik, yorum, facebook, twitter tamam da blog linki olmadığı sürece inanmıyoruz biz. yemezler kısacası. bu sebeple şimdilik 4 çekiliş hakkı senindir :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  49. @mişligeçmişzaman,
    yorum ile 1 çekiliş hakkı kazandınız (yazıda belirtilen koşulları sağladığınızda daha fazla çekiliş hakkı kazanabileceğinizi unutmayın)
    şimdiden bol şans.

    YanıtlaSil
  50. Yasasin cumhuriyet. 23 nisan ozel

    YanıtlaSil
  51. Ben sayfanızı beğenemedim, çünkü tembelim biraz. O siteye kadar gidemedim. İnternet yorgunluğu... :ı Ben de sizin sitenizi takip edeceğim, kitabı kazanıp kendi blog'umda yazacağım. O kitap benim. Lütfen herkes çekilişten çekilsin. :p
    İyi günler. :j

    YanıtlaSil
  52. Zaten izleyicilerin arasındaymışım:).Bloğumda şimdi duyurdum.İşte link:
    http://kitapcumhuriyetim.blogspot.com/2012/03/cekilisler.html

    YanıtlaSil
  53. Kitap çok güzelmiş, kapağı çok hoş. Daha önce görmemiştim bu kitabı. Konusu da çok ilginç çok beğendim.

    İzleyiciniz oldum, takibinizdeyim.

    Facebook'ta sayfanızı beğendim ve duyuruyu herkese açık olarak paylaştım.

    https://www.facebook.com/profile.php?id=1561996792

    Bloğumda yayınladım.

    http://delikitap.blogspot.com/2012/04/kitap-cekilisi-icin-buraya.html

    YanıtlaSil
  54. @tuğrul,
    yaşasın cumhuriyet, yaşasın 23 nisan! :)
    çekiliştesiniz bol şans.

    @noryth,
    peki, biz size 1 çekiliş hakkı verdik yorum için.

    @kitap cumhuriyetim,
    yorum, izleyicilik, blogta tanıtım, 4 çekiliş hakkı sizindir, bol şans.

    @delikitap,
    yorum, izleyicilik, facebook, blogta tanıtım, 5 çekiliş hakkı sizindir.
    şimdiden bol şans. :)

    YanıtlaSil
  55. @tuğrul,
    facebook ve twitterdan da paylaşımda bulunmuşsunuz, toplamda 3 çekiliş hakkı sizin.

    YanıtlaSil
  56. Merhaba, ben de talibim bu kitaba :)

    YanıtlaSil
  57. Merhaba, cekilise katilmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  58. Ne zaman belli olacak çekiliş sonuçları ?

    YanıtlaSil
  59. @flzpink,
    çekiliştesiniz, şansınızı arttırmak isterseniz yazıda belirtilenleri yapabilirsiniz, bol şans.

    @eren,
    siz de çekiliştesiniz, dediğimiz gibi eğer şansınızı arttırmak isterseniz yazı içinde belirtilenleri yapabilirsiniz, bol şans şimdiden.

    @edebi duygular,
    çekişe katılım, 1 mayıs 2012 saat 23:59a kadar sürecek, 2 mayıs olur olmaz da kazananı açıklarız, en geç 2 mayısın akşamı olur.

    YanıtlaSil
  60. Merhabalar,
    Sitenizi takibe aldım, twitter'dan takibe alıp paylaştım. Aynı şekilde Facebook sayfanızı beğenip, facebook'da çekiliş linkini paylaştım.

    http://www.facebook.com/SirEvo/posts/316761435060112
    https://twitter.com/#!/CineShoot/status/194128218872225792

    İyi çalışmalar,
    SirEvo

    YanıtlaSil
  61. @SirEvo,
    takip, yorum, facebook ve twitter, toplamda 4 çekiliş hakkı sizindir, şimdiden bol şans diliyoruz.

    @eurofutbol,
    kitap çekilişindesiniz, size de bol şans diliyoruz, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  62. @eurofutbol,
    siz nasıl uygun görürseniz öyle olsun efendim, bol şans yeniden. :)

    YanıtlaSil
  63. Twitter'da gördüm, şansımı denesem ne kaybederim dedim :) Kısmet bakalım.

    YanıtlaSil
  64. @kadir,
    ne de iyi yapmışsınız, bol şans diliyoruz şimdiden.

    YanıtlaSil
  65. http://asabibakire.blogspot.com/2012/04/benden-soylemesi-4.html

    blogumda duyurdum:) Face ve twitter hesabım yok:)

    bütün kitaplar benim için çok değerli.Bir kitabım daha olsa daha da mutlu olurum:)

    YanıtlaSil
  66. BLOGUNUZLA TANIŞMAKTAN ÇOK MUTLU OLDUM..izleyiciniz oldum.. blogumda duyurdum..
    http://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com/2012/04/kalemsuareden-kitap-cekilisi.html

    emineozturk26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. @asabi bakire,
    çekilişe katıldığınız için teşekkürler. yorum, izleyicilik ve blog ile toplamda 4 çekiliş hakkı sizin, şimdiden bol şans. :)

    @EMİNE ÖZTÜRK,
    asıl biz mutlu olduk, teşekkürler. yorum, izleyicilik ve blog ile 4 çekilş hakkı da size. bol şans diliyoruz.

    YanıtlaSil
  68. Blogunuz takip ediyorum artık.Ayrıca facebook'tanda sayfanızı beğendim ve konunun bulunduğu paylaşımın altına ''şansımızı deneyelim'' gibisinden yorumda bıraktım :D Umarım kazanırım :D

    burakhan_kaptan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. @burak kaptan,
    yorum ve facebook ile 2 çekiliş hakkı da sizin, bol şans diliyoruz.

    YanıtlaSil
  70. Ben bu kitabı çok istiyorum:))
    kappadukka@hotmail.com
    Ayşım Okudan

    YanıtlaSil
  71. @okuyan,
    bol şans diliyoruz size o vakit.
    izleyici olarak ve paylaşım yaparak (yazıda anlatılıyor bunlar) daha fazla çekiliş hakkı kazanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  72. Merhaba,
    Takibe aldım ve kitaba talibim :)

    YanıtlaSil
  73. Merhabalar ben de çekilişe katılmak istiyorum .. Takip ettiğim bir blogda mesajınızı gördüm buraya yönlendiren =) Herkese bol şanslar..

    YanıtlaSil
  74. izleyici oldum, face ve twitter'ımda paylaştım


    https://twitter.com/#!/kankontesi
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=358808904165189&id=1206505602

    burcu b.
    kontes.b@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. Bende katılmak istiyorum:))))
    suzan_agac@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. Merhaba yayınlarınızı zevkle takip ediyoruz.
    Çekilişi görmüş, blogda yayınlamış fakat yorum yapamamıştık.
    Şimdi her şartı tamamlayarak geldik :)

    Blog Paylaşımımız: http://beyazkitaplik.blogspot.com/p/blog-cekilisleri.html
    Twitter paylaşımımız: https://twitter.com/#!/Beyaz_Kitaplik/status/194370006518214657
    Facebook paylaşımımız http://www.facebook.com/beyazkitaplik/posts/344413535618754
    Google^da da +1'ledik
    Hadi bakalım hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  77. @Kitap Delisi Gizem,
    katılım için teşekkürler, takip ve yorum, 2 çekiliş hakkı sizin, bol şans.

    @darqfly,
    takip ve yorum, 2 çekiliş hakkı da sizin, çok teşekkür ederiz, şimdiden bol şans.

    @burcu,
    izleyicilik, facebook, twitter ve yorum, 4 çekiliş hakkı da size, bol şans.

    @suzangia,
    siz de çekiliştesiniz, yorum ve takipten 2 çekiliş hakkı kazandınız. iyi şanslar.

    @BeyazKitaplık,
    fazla söze gerek yok, 6 çekiliş hakkı sizindir. iyi şanslar size de.
    biz de sizi zevkle takip ediyoruz.

    YanıtlaSil
  78. İzleyicinizim, kitaba da talibim :)

    YanıtlaSil
  79. @ElifNeslihan,
    yorum ve takipten 2 çekiliş hakkı sizin, bol şans diliyoruz.

    YanıtlaSil
  80. Merhaba ben de çekilişe katılmak istiyorum. Geçen yılbaşı değil bir öncekinde sinek sekiz yayınevinden Ekoloji kitabı kazanmıştım. Umarım gene bana çıkar. Çok istiyorum evet bana çıkmalı.

    YanıtlaSil
  81. Bu davete icabet etmesem olmazdı. Kalemsuare'yi takip listeme de ekledim. Twitter'dan da takibe alıp çekilişi duyurdum. Hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  82. Merhaba sitenize üye oldum ve Facebook sayfanizi beğendim, bende bu kitabı istiyorum:)))

    YanıtlaSil
  83. Çekilişe katılmak isiyorum, izlemeye aldım facebook sayfanızı beğendim :)

    ethotmeil.noktakom@hotmail.com

    YanıtlaSil
  84. @Eren,
    takibe almışsınız, yeni fark ettik, keşke söyleseydiniz, 2 çekiliş hakkı sizin.

    @ne yazdı ne yazmadı,
    yorum yaparak çekilişe katılma hakkı elde ettiniz, bol şans.

    @BA,
    teşekkürler, yorum, takip ve twitter ile 3 çekiliş hakkı da sizin, şimdiden bol şans.

    @Tully,
    yorum, takip ve facebook ile 3 çekiliş hakkı kazandınız, bol şans diliyoruz.

    @Bambi ♫,
    yorum ve facebook ile 2 çekiliş hakkı da sizin, bol şans diliyoruz.

    YanıtlaSil
  85. Kitap çekilişi var dediler geldik o kitabı istiyorum :)
    İzleyiciniz oldum twitterdan uur böce olarak takipteyim,
    facebookta da sayfanızı beğendim Havva Vatansever

    YanıtlaSil
  86. @ey dost,
    4 çekiliş hakkına sahip oldunuz, bol şans diliyoruz.

    YanıtlaSil
  87. Merhaba, çekilişinize katılmak ve bu kitabı kazanmak istiyorum :) Sitenizin izleyicisi oldum.

    Facebook sayfanızı İrem Güleç ismi ile beğendim ve çekiliş linkini paylaştım: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=224017981038110&id=540421146

    Twitter hesabınızı takibe aldım ve linki paylaştım: https://twitter.com/#!/iremimosa/status/194455528955580416

    Blogumda çekilişin duyurusunu yaptım. Link: http://iremimosa.blogspot.com/2012/04/kitap-kitap-kitap-cekilisi.html

    Teşekkürler, kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
  88. Bu kitabı istiyoruum!! =)
    -facebookta beğendim sayfanızı. ismim linz wurm
    -twitterdan takibe aldım @bywurm
    mail adresim mrs.wurm@hotmail.com

    herkese bol şans!

    YanıtlaSil
  89. @Mimosa,
    6 çekiliş hakkı sizindir, bol şans diliyoruz, sevgiler.

    @mrswurm,
    3 çekiliş hakkı sizindir, bol şans şimdiden.

    YanıtlaSil
  90. tam benim tarzım bi kitap, beni de çekilişe yazın umarım ben kazanırım :)

    YanıtlaSil
  91. Bitiremeden gönderdim yorumumu :)
    twitterda takibe aldım. @faremikedi7 ve çekilişi paylaştm https://twitter.com/#!/faremikedi7/status/194470330482438144
    facebooktan da beğendim. ismim oya öz
    mail adresim 0ya.5@live.com

    YanıtlaSil
  92. @faremikedi7,
    yorum, facebook, twitter, 3 çekiliş hakkı sizindir, bol şans diliyoruz şimdiden.

    YanıtlaSil
  93. Merhaba izleyicinizim. Twitterda takibe aldım ve paylaştım. https://mobile.twitter.com/ufukyalcin1 teşekkürler...

    YanıtlaSil
  94. @ufuk,
    yorum, takip ve twitter ile 3 çekiliş hakkı sizindir, bol şans.

    YanıtlaSil
  95. haber verdiğiniz için teşekkürler. facebook ve blogspot üzerinden izliyorum. şans bu ya belki bana çıkar diyerek kitaba da talip oluyorum.

    YanıtlaSil
  96. @dördüncü tekil şahıs,
    biz teşekkür ederiz. 3 çekiliş hakkı da sizin, bol şans.

    YanıtlaSil
  97. http://maviumut88.blogspot.com/2012/04/guzel-cekilisler.html

    izleyicinizin,blogumda duyurdm.

    mavi.umut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  98. @maviumut,
    3 çekiliş hakkı sizindir, bol şans şimdiden.

    YanıtlaSil
  99. çekilişe katılmak istiyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  100. @Komnator,
    peki tamam siz de çekiliştesiniz :)

    YanıtlaSil
  101. çekilişe katılabilir miyim :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  102. @unalmust,
    neden olmasın, bol şans diliyoruz şimdiden :)

    YanıtlaSil
  103. ben de varım :)
    izleyiciniz oldum, bloğumda duyurdum.teşekkürler..

    http://kitapladans.blogspot.com/2012/04/cekilis-var-duyurudur.html

    YanıtlaSil
  104. Çekilişe katılmak istiyorum, izleyiciniz oldum.

    YanıtlaSil
  105. İzlemeye aldım kitabı merak ediyorum

    YanıtlaSil
  106. @gonca keskin,
    yorum, takip ve blogta duyuru ile 4 çekiliş hakkı, şimdiden bol şans.

    @Kitap Kurdu,
    2 çekiliş hakkı da sizin, bol şans diliyoruz şimdiden.

    @Gardenya,
    yorum, takip, 2 çekiliş hakkı da sizin, bol şans diliyoruz.

    YanıtlaSil
  107. @therealefe,
    tabii ki katılabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  108. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  109. Öhöhöm.
    Ben sonradan kitabı çok istediğime karar verdim.
    Dolayısıyla feysbukta da beğendim sizi ve çekilişi paylaştım.Ama o lanet "ekler" olayını bilemedim. http://www.facebook.com/profile.php?id=1460773472
    Blogumda da paylaştım http://paraseninjoe.blogspot.com/2012/04/hediye-kitap-cekilisi-kalemsuare.html
    İvet çok heycanlıyım.

    YanıtlaSil
  110. https://twitter.com/#!/Tugce_Nur_Akar

    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=396736990359176&id=100000686345442


    http://kitapasigi.blogspot.com/2012/04/kitap-cekilisi.html

    Herkese başarılar!

    YanıtlaSil
  111. @Cessie,
    biz de çok heycalıyız, negzel :) yorum, facebook, takip ve blog ile 5 çekiliş hakkı sizindir, bol şans.

    @Tuğçe Nur,
    yorum, facebook, blog ile 4 çekiliş hakkı sizindir, şimdiden bol şans diliyoruz. :)

    YanıtlaSil
  112. BU KİTABI İSTİYORUMMMMMMMMMMMMM!!! bu güzel çekiliş için; thanks a lot:)

    YanıtlaSil
  113. sizi izlemeye aldım twitterda'da duyurdum.kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  114. tüm şartlar tamam
    izleyicinim gfc: Özlem
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    facebook ve twitterdan izliyorum
    Duyurularım:
    https://twitter.com/#!/ozlem_el/status/194849513175920640
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=286495748103237&id=100002364876297
    http://alisverisdavetiyesi.wordpress.com/2012/04/24/kalemsuare-hediye-cekilisi/

    YanıtlaSil
  115. @greenladyyy,
    biz teşekkür ederiz, yorum, takip ve twitter ile 3 çekiliş hakkı sizin, bol şans.

    @Özlem,
    fazla söze gerek yok gibi, 6 çekiliş hakkı sizindir. bol şans şimdiden.

    YanıtlaSil
  116. Hem facebook sayfanızı beğendim hem Twitter adresinizi takibe aldım :)
    Bu kitabı okumayu uzun zamandır istiyorum umarım şans bana güler :)

    YanıtlaSil
  117. @I.r.em.c.e,
    katılımız için teşekkürler, 3 çekiliş hakkı sizindir. bol şans diliyoruz.

    YanıtlaSil
  118. Blogumda duyurdum; http://svieridoroga.blogspot.com/2012/04/cekiliser.html , e-mail adresi ile takibe aldım yine svieri-doroga adresi ile. Facebook sayfanızı ise Esra Şenlik adı ile takip ediyorum. Ben Jose'nin Kabil'ini okumuştum ve blogumda paylaşmıştım;

    http://svieridoroga.blogspot.com/2012/03/kabil-jose-saramago.html

    umarım bu kitabı da okuma fırsatım olur, çünkü üslubunu ve kazandırdığı o tanrı algısını çok sevmiştim.

    senlikesra@gmail.com mail adresim

    YanıtlaSil
  119. Ben de varım :) twitterdan duyurdum: https://twitter.com/#!/thalassapolis

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  120. Çekilişe katılmak isterim.
    Facebook'ta beğendim http://www.facebook.com/#!/hulya.erarslan.3
    ve Twitter'da takibe aldım. https://twitter.com/#!/hulyaerarslan
    Kitabı okuyan, okumayana anlatsın, e mi?

    YanıtlaSil
  121. @svieri doroga,
    blog, takip, facebook, 4 çekiliş hakkı. ayrıca biz de kabil üzerine yazmıştık, http://www.kalemsuare.com/2012/02/kabil-jose-saramago.html
    bol şans.

    @thalassapolis,
    yorum ve twitter ile 2 çekiliş hakkı da sizin, şimdiden bol şans.

    @hülya,
    facebook, twitter, yorum, 3 çekiliş hakkı da sizin, bol şans diliyoruz şimdiden.

    YanıtlaSil
  122. Merhaba, ben de şansımı denemek isterim çekilişinizde.
    Bloğunuzun izleyicisi oldum. Kalsiyum Florur profil ismiyle facebook sayfanızı beğendim ve sizi twitterda takibe aldım. Her iki yerde de @kalemsuare yaparak çekilişi duyurdum.

    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=100003697715457
    https://twitter.com/#!/KalsiyumFlorur/status/195140900647735296

    Dört çekiliş hakkıyla işlem tamam sanırım.
    kalsiyumflorur@gmail.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  123. @kalsiyumflorur,
    dediğiniz gibi 4 çekiliş hakkı sizindir, bol şans diliyoruz şimdiden.

    YanıtlaSil
  124. Kesinlikle izleyicinizim 1
    http://www.facebook.com/pages/kitap-eylemi paylaştım
    face'i beğendim:))

    twitte takibe aldım
    Paylaştım:))
    https://twitter.com/#!/kitapeylemi

    Ve efendim şu saniye yorum da yapmış oluyorum :)Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  125. @kitap eylemcisi,
    4 çekiliş hakkı sizindir, şimdiden bol şans diliyoruz :)

    YanıtlaSil
  126. Merhabaa :)


    Çekilişe katılmak istiyorum, izleyicinizim.
    Facebook sayfanızı beğendim. Paylaşımda bulundum, link: https://www.facebook.com/ruzgaradogruu

    Twitter adresinizi takibe aldım. Twit attım, link :https://twitter.com/#!/ruzgaradogruu/status/195414376608575489

    Blogumda/sitemde çekilişi paylaştım. Link : http://ruzgaradogruu.blogspot.com/2012/04/cekilis-hazrlklarndan-ipuclar.html

    kitap en güzel hediye, hadi hayırlısı :))

    ruzgaradogruu@gmail.com


    Read more: http://www.kalemsuare.com/2012/04/hediye-kitap-cekilisi.html#ixzz1t84KicR5

    YanıtlaSil
  127. Ben bu kitabı istiyorum,evet evet, istiyorum.

    YanıtlaSil
  128. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  129. Bu kitabı İstiyorum,İzleyicinizim.
    haticetamdeger@gmail.com

    YanıtlaSil
  130. Jose Saramago nun bu kitabını kazanmak isterim :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  131. izlemeye aldım. Siz verseniz de vermeseniz de bu kitabı istiyorum.

    YanıtlaSil
  132. @Rüzgara Dogru,
    6 çekiliş hakkı sizindir, bizce de kitap güzel bir hediyedir, belki de en güzel hediyedir. bol şans diliyoruz.

    @Bir Kadın,
    siz de çekiliştesiniz, bol şans diliyoruz.

    @Sabırsız Anne,
    2 çekiliş hakkı da sizindir, şimdiden bol şans.

    @mervegokgoz,
    biz teşekkür ederiz, iyi şanslar.

    @hazel,
    2 çekiliş hakkı da size. bakalım şans kime gülecek, eğer size çıkmazsa da şiddetle öneriyoruz, bol şans şimdiden.

    YanıtlaSil
  133. Kitap çok güzel, o ayrı da ben yazınızı okurken çok eğlendim. kaleminize sağlık.İzleyiciniz oldum, facebookta takip ediyorum, twitterda da takibe aldım ama hangi isimlerle çıktı o biraz karışık. Güner Çil ve Minikler ve Anneleri... İkisi de benim.:)
    http://miniklerveanneleri.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  134. @miniklerveanneleri,
    teşekkür ederiz, toplamda 4 çekiliş hakkı sizindir, şimdiden bol şans diliyoruz.

    YanıtlaSil
  135. Selam kitabın içeriğini çok merak ettim bana çıksın hemen okuyayım..Blogumda paylaştım banada beklerim..

    YanıtlaSil
  136. kitabın ismi çok hoşuma gitti,umarım bana çıkar:))
    zynpuyr@ymail.com

    YanıtlaSil
  137. @eliminişlediği,
    bol şans diliyoruz şimdiden, yorum ve blogta duyuru ile 3 çekiliş hakkı sizin.

    @amote,
    şimdiden bol şans :)

    YanıtlaSil
  138. Takipçiler arasında yerimi aldım.face ve twitter sayfalarını beğendim.
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002888843187&ref=tn_tnmn
    https://twitter.com/#!/cangz33
    emine kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  139. @cangz,
    takip, yorum, facebook, twitter, 4 çekiliş hakkı sizin, şimdiden bol şans.

    YanıtlaSil
  140. @Anarşi Tebessümü,
    kim bilir belki size çıkar. bol şans diliyoruz şimdiden.

    YanıtlaSil
  141. Retweet desen ben de, facebook takipçinizim, e biraz da şanslıyım. herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  142. merhaba
    hediyenizi çok beğendim okumak isterim zeynep kb.olarak izliyorum
    http://spumedeninciler.blogspot.com/2012/04/kalemsuare-hediye-kitap-cekilisi.html
    https://plus.google.com/u/0/100401184538243643364/posts/3atLifwAcZ4
    http://www.facebook.com/SpumedenInciler/posts/299644166781356
    https://twitter.com/#!/spume_/status/196226298182508545
    zeynep.zynp_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  143. @RaifEfendi,
    ne demek istediğinizi pek anlayamasak da facebook, twitter ve yorum ile 3 çekiliş hakkını verdik gitti. bol şans diliyoruz efendim. :)

    YanıtlaSil
  144. @zeynep kb.,
    sanırım her bir şeyi yaptınız, 6 çekiliş hakkı sizin, teşekkürlerimizi sunup bol şans diliyoruz.

    YanıtlaSil
  145. Ben bu kitabı acayip istiyorum ona göre:)

    YanıtlaSil
  146. @reyhane,
    peki tamam :) bol şans şimdiden.

    YanıtlaSil
  147. @reyhane,
    insan söylemez mi, şunu şunu yaptım diye, facebookta ve burada takibe almışsınız. 3 çekiliş hakkı.

    YanıtlaSil
  148. İzleyiciniz oldum. Bol şans :)

    YanıtlaSil
  149. @gölgeli_yol,
    yorum ve takip, 2 çekiliş hakkı sizindir. bol şans diliyoruz şimdiden.

    YanıtlaSil
  150. blogumda duyurdum

    http://caramelatteeee.blogspot.com/2012/04/hediye-kitap-cekilisi-son-gun-1-mays.html

    muyesser.omur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. @Xoxo,
    3 çekiliş hakkı, bol şans şimdiden.

    YanıtlaSil
  152. ben de istiyorum bu kitabı..

    YanıtlaSil
  153. @ACA,
    çekiliştesiniz, bol şans diliyoruz.

    YanıtlaSil
  154. ben de sansimi denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  155. http://www.bedavayasiyoruz.net/2012/04/olum-bir-varms-bir-yokmus-kitab-hediye.html

    Biz de deneyelim şansımızı...

    Blog çekilişlerinizi bizimle duyurabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  156. Kitaplığımda bir Jose Saramago kitabına daha yer var :)

    YanıtlaSil
  157. ben de şansımı denemek istiyorum, facebookta takip ediyordum zaten ve paylaştım linki.

    YanıtlaSil
  158. bloğum olmadığı için onla ilgili şartları yerine getiremedim ama gerisi tamamdır :)

    https://twitter.com/#!/arwenfiliz
    https://www.facebook.com/profile.php?id=794719905
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  159. izleyiciniz oldum. Şansımı denemek, çekilişe katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  160. Merhaba bende izleyicinizim ve sanırım bu kitabı istiyorum :)

    YanıtlaSil
  161. @ACA, facebook ve yorum, 2 çekiliş hakkı,
    @görkem, neden olmasın, 1 çekiliş hakkı,
    @ReHiTu, blog ve yorum, 3 çekiliş hakkı,
    @Aslı, yorum ile 1 çekiliş hakkı,
    @gfıygk, yorum ve takip ile 2 çekiliş hakkı,
    @arwen, yorum, takip, facebook, twitter ile 4 çekiliş hakkı,
    @ALARA, takip ve yorum ile 2 çekiliş hakkı,
    @dyguu, takip ve yorum ile 2 çekiliş hakkı,
    sizlerindir, şimdiden herkese bol şans diliyoruz, paylaşımlarınız şayet yazmadıysanız ve eksik çekiliş hakkı verdiysek lütfen belirtmekten çekinmeyiniz. sevgiler.

    YanıtlaSil
  162. Twitter'da izleyiciniz oldum, Facebook sayfanızı beğendim, Twitter'da çekilişi duyurdum, yorum bırakıyorum ve nereden olabildiğimi bulur bulmaz blogunuza da takipçi olacağım. (Onur)

    YanıtlaSil
  163. @onur yakacık,
    biz size halihazırda 4 çekiliş hakkını verelim, siz sitenin en altında soldaki "izleyiciler" kısmında bulunan "bu siteye katılın" tuşuna basıverin :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  164. Hallettim zaten an itibariyle, sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  165. Çekilişe katılmak istiyorum, izleyicinizdim.

    Facebook sayfanızı beğendim. Paylaşımda bulundum, link şu:
    www.facebook.com/profile.php?id=1158964072&ref=tn_tnmn#!/profile.php?id=1158964072

    Twitter adresinizi takibe aldım .Twit attım, link şu:
    twitter.com/#!/naberbeyza

    Blogumda çekilişi paylaştım. Link şu:
    hiperpasif.blogspot.com/2012/05/olum-bir-varms-bir-yokmus.html

    YanıtlaSil
  166. @hiperpasif,
    takip, yorum, facebook, twitter, blogta paylaşım ile 6 çekiliş hakkı sizindir, bol şans.

    YanıtlaSil
  167. MERHABA!!!

    Meşru bir kredi almak, her zaman finansal problemi olan ve ona çözüm bulmaya ihtiyaç duyan müşteriler için büyük bir sorun olmuştur. Kredi ve teminat konusu, müşterilerin meşru bir borç verenden kredi istediğinde hep endişe duydukları bir konudur. Fakat biz kredi sektöründe bu fark yarattı. $ 2,500 aralığında kredi sunuyoruz. 500.000.000 ABD Dolarına

    Hizmetlerimiz şunları içerir:
    Borç Konsolidasyonu
    İkinci İpotek
    İş Kredileri
    Bireysel krediler
    Uluslararası Krediler
    Her çeşit kredi
    Aile kredisi
    VB

    Sosyal güvenlik yok ve kredi kontrolü yok,% 100 Garanti. Tek yapmanız gereken tam olarak ne istediğinizi bize bildirin ve hayallerinizi gerçeğe dönüştüreceğiz. Son olarak, aracılar ve küçük ölçekli finansal kuruluşlar Bir kredi tedarik etme konusunda daha ayrıntılı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçin: (Martinlaurafinancefirm@gmail.com)
    Saygılarımla!!!

    YanıtlaSil
  168. MERHABA!!!

    Meşru bir kredi almak, her zaman finansal problemi olan ve ona çözüm bulmaya ihtiyaç duyan müşteriler için büyük bir sorun olmuştur. Kredi ve teminat konusu, müşterilerin meşru bir borç verenden kredi istediğinde hep endişe duydukları bir konudur. Fakat biz kredi sektöründe bu fark yarattı. $ 2,500 aralığında kredi sunuyoruz. 500.000.000 ABD Dolarına

    Hizmetlerimiz şunları içerir:
    Borç Konsolidasyonu
    İkinci İpotek
    İş Kredileri
    Bireysel krediler
    Uluslararası Krediler
    Her çeşit kredi
    Aile kredisi
    VB

    Sosyal güvenlik yok ve kredi kontrolü yok,% 100 Garanti. Tek yapmanız gereken tam olarak ne istediğinizi bize bildirin ve hayallerinizi gerçeğe dönüştüreceğiz. Son olarak, aracılar ve küçük ölçekli finansal kuruluşlar Bir kredi tedarik etme konusunda daha ayrıntılı bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçin: (Martinlaurafinancefirm@gmail.com)
    Saygılarımla!!!

    YanıtlaSil