Çıkmamış Yirmilik Dişe Mektup

   Sevgili yirmilik dişler; amacınız ne oğlum sizin? bir milyon yıl önce işe yarıyordunuz ama artık ihtiyacımız yok size niye anlamıyorsunuz? 
   Sol üst tarafımda çıkmaya çalışan diş sana bundan sonra Anton diye hitap edeceğim. Sevgili Anton; birader, on yıl önce senin için yer boşalttım arkada. Hayvan gibi arsa var orada. Ali Ağaoğlu görse yaşamkent diker yeminle ama sen ne yapıyorsun? Öbür dişin dibine dibine giriyorsun. Manyak mısın, kırak mısın sen? Götüm götüm önlere gelmeye çalışıyorsun. Hayır ne var önde anlamıyorum ki. Ne bu kıskançlık?
   Yamulttun lan dişimi. zaten bir tane düzgün dişim vardı onu da yamulttun. Red Dragon'a döndüm resmen.
   Diğer dişler sizlere de diğer dişler diyeceğim bundan sonra. Bak güzel kardeşim yüzsüz müsün nesin? Yer yok işte lan. Damağımda mı çıkacaksın napacaksın şerefsiz. Var olma çabanızı takdir ediyorum Sartre görse kahrından ağlar o derece çabalıyorsunuz ama bu iş böyle olmaz. Çenemi ingiliz anahtarıyla genişletemeyeceğime göre size yer yok demektir. Siktirin gidin lütfen.
   Ben mecbur muyum sabah akşam ağrı kesici içmeye? Dişçilerin ev kredilerini ödeme umudu olmaya? Cehennem Silahındaki Mel Gibson gibi oldum sizin yüzünüzden
   Yeri gelmişken dişçilere de bir selam söyleyeyim. Allah kimsenin yolunu hayatında dişçiye gitmemiş dişçiye düşürmesin. Yani biri gelir de ben hiç dişçiye gitmedim diye övünürse oradan kaçın sonra geri gelip taş atın tekrar kaçın. Yani adam orada senin sinirlerinle 3 5 8 oynuyorsa, sen orada 127 Saat'teki James Franco gibi, sinilerin dokundukça dızzt dızzt öterken kafayı yiyorken 
" Bu kadar acımaması lazım ya senin acı eşiğin düşük herhalde " diyorsa onu dövün. Sabah akşam tokatlayın. Ellerini buzdolabında dondurup masaya falan vurun.
   Neyse çok dağıtmadan yirmlik dişler Allah belanızı versin. Öyle saçma sapan diş mi olur arkadaşım? Serdar Ortaç şarkısı gibi yeminle.
   Son olarak size şu şarkıyı armağan ediyorum. Anton özellikle sen dinle.


paylaş:

6 yorum:

  1. 12 yıldır dişçiye giden, ortamdaki her aleti bilen, dişçinin kokusunu uzaktan tanıyan biri olarak allah sabır versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin diyelim. Minimum hasarla atlatırım umarım :D

      Sil
  2. Mektubunuzu keyifle okudum. Bir sene içinde 6 ay aralıklarla iki defa yirmi yaş dişi ızdırabı çekince mektubunuzdaki duyguları daha fazla hissettiğimi ve hak verdiğimi söyleyebilirim. Lanet olasıca bir diş olduğu gibi, hiçbir halta yaramadığı üzere bir de öteki dişlerin uyumunu bozuyor ve ağrı ve sızıya sebep oluyor. Bu kadar boş beleş olup bu kadar ağrı vermek de yirmi yaş dişine nasipmiş galiba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Allah sabır versin çektirip kurtulmak en iyisi.

      Sil
  3. benim 20'lik dişimin üçüncüsü çıkıyor,daha doğrusu bir kısmı çıkmış,diğer kısımı dişetinin altında ve acaaaip ağrı yapıyor (( Gerçek,-çürük mürük de yok,sağlam,yamukluk da yok,fakat ağrısı dayanılmaz oldu(((((napcam been?(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağrı kesici için o diş çıkana kadar. Ama en mantıklısı dişçiye görünmek. Geçmiş olsun.
      (Kendimi uzman doktor gibi hissettim bir an)

      Sil