Şehzade

Evet, sesini duymak hala bir işkence
evet, yüzünü görmek hala katlanılmaz
ve evet, hala seviyorum seni...
Üstelik ne zaman merdiven çıksam
çıkarken ne zaman Yann Tiersen dinlesem
seni görürdüm karşımda
evvel zaman içinde
sen bir tellal, ben de berber iken.
İşte bu yüzden,
kalbur samana düştüğünden beri yürüyen merdiven kullanmayışım
işte bu yüzden hep aynı şarkıları dinleyişim
hep aynı basamakta bekleyişim
merdiven çıkarken ayaklarıma bakışım.
Masallar anlatan sesine kulaklarımı açıp,
yüzünü görmekten
elindeki yatağandan, belindeki boş hançer kınından kaçışım.
Bu yüzden ayaklarıma bakışım,
merdiven çıkışım.
Rüyalarımda saraylara kapatılışım
cepken, şalvar giyişim
şarkı söyleyen bülbüllere gergef işleyişim
hepsi bu yüzden!
Ve evet,
hala seviyorum seni...



paylaş:

3 yorum:

  1. çok beğendim, çok güzel yazmışsın. ayrıca isteyerek mi yaptın bilmiyorum ama
    sona doğru şiirin kuvveti de atrıyor. çok etkileyici. kime yazıldıysa okumasını sağla bence.

    YanıtlaSil
  2. yazılan insan okumak istemedi hiç... sanırım ondan yazıldı. yazarken çok değiştirdim mısraların yerini, sona doğru artan vurguyla olması benim de daha çok hoşuma gitmişti, teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  3. hayal kırıklıkları, anlaşmazlıklar, terkedilmek olmasa ne özdemir asaf olurdu ne de küçük iskender değil mi?

    demek ki bu şiiri ithaf ettiğin kişi gibi, okumak istemeyen nice insan var dünya da ki bu kadar güzel şiirler çıkıyor ortaya.

    YanıtlaSil