İntihar Üzerine


Bugün intihar etmeyi düşünüyorum. Dün de düşündüm, ondan önceki günlerde de...


İntihar etmek için yüzlerce nedenim var ama burada sizlere bu nedenleri tek tek yazmak zorunda değilim. Yazsam anlar mısınız, onu da bilmiyorum.

Canıma kıymayı göze alacak cesaretim olmadığı için kendimden nefret ediyorum. İyice kafayı çekip yaşamıma son vermeyi düşünüyorum, kendimde bulamadığım cesareti alkolde aramayı gururuma yediremiyorum. 

Sonra, binlerce sperm hücresi arasında yumurtayı bulan sperm olmama şaşırıyorum. Hiçbir şey için yarışmadım ki bu hayatta, dünyaya gelmek için yarışayım. Bir anlık zevkin kurbanı olmayı içime sindiremiyorum.

Doğmayacak çocuklarıma söz veriyorum; sizin dünya cehennemine gelmemeniz için elimden geleni yapacağım, diyorum. 

Tanrı'ya kızıyorum. Kaderime böyle saçma şeyler üzerine kafa yoracağımı da yazdığı için. Tanrı'yı alt etmenin yollarını arıyorum. Bir fikir geliyor aklıma. Dünyadaki bütün insanlar aynı anda intihar etmeli diyorum. O zaman Tanrı bir daha insan yaratmaz. Sonra insanın bencilliği aklıma geliyor, bu fikre inancımı yitiriyorum. 

Bugün intihar etmeyi düşünüyorum. Yarın da düşüneceğim, yarından sonraki günlerde de... 

Bir gerçeği yüzüme vuruyorum. İntihar düşünülerek yapılacak bir eylem değildir. Anlık, düşünmeden, sessizce... 










paylaş:

5 yorum:

  1. Sen manyak misin tövbe estağfurullah emin ol çok dibe vurdum fakat intihari hiç dusunmedim. Psikiyatra giderek kendime bir güzellik yaptim. Bazi ilaçlar kullanıyorum. Enerjimi neşemi şükür geri getiriyorum. Akıllı ol kaybolma biyerlere :)

    YanıtlaSil
  2. bu satırları ergen birinin okudugunu hayal ettim bi an, biliyorsunuz kolay gaza getirilebiliyorlar, etkilenirlermi, hemde fenaa :)
    inançlı biriyseniz intiharın inancınızda yeri olmadıgını bilirsiniz, inançsız iseniz bunun zaten bir an zayıflıkla yada dönemsel çökkünlükle anlık alınan karar oldugunu bilirsiniz, intihar düşüncesi anlıktır , degişkendir, düşüncelerinizde ezik, kolaycı olmayın

    YanıtlaSil
  3. Let's put a smile on that face TUMMM TUMM TUMM

    YanıtlaSil
  4. Yalnız efendiler, bunlar denemedir. Sakin olun.

    YanıtlaSil
  5. Her insanın aklından geçen düşünceler kafa karışıklıkları

    YanıtlaSil